THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Hadith Harian

4/28/2009

hnye tuhan yg tahu.......

3tahun......mcm2 kngn pahit manis yg telah aku lalui...brsama seseorg yg aku anggap istimewa..nth knpe, ulangtahun ke3 kami, aku rsekn amt sedih..terlalu byk peluang aku tlh berikan,,tp sumenye hnye disiakn...hati aku skt sgt....aku xlarat...xtrdaya nk tanggung lg...... hatiku kosong skrg...aku benci org bernama lelaki..npe llk x penah phm naluri prmpuan..npe suke pk remeh...sng melafazkan kate cnta...sng menzahirkn kata maaf...andai diberi peluang npe disiakn begitu je.... hancur luluh hati wanita, x mgkin dpt diungkapkan..hnye tuhan yg tahu..kini aku berserah...andai smpai disini aku redha...n aku x rela diperlakukan kali kedua... aku pasrah d tgn tuhan.....dia yg membangkitkan aku, die yg berhak ke ats hdupku...aku hnye mampu merancang tp die yg menentukn.... yg aku tahu, hatiku kini hancur...x mungkin dpt ku maafkn lg.....

0 comments: